Halaman

Malaysia's Blogs and Websites Ranking

Rabu, September 25, 2013

BERITA PANAS: ISTERI MAT YO... [KORANG LIHAT SAHAJALAH]




Berita Hangat sekarang ni mengenai penyebaran sebuah video yang memaparkan isteri Nor Shahrul (Mat Yo) iaitu Shahrul Aisya memaki hamun seorang pengawal keselamatan telah menggemparkan seluruh peminat bolasepak tanahair.



Video berkenaan dimuatnaik semalam menerusi laman Youtube oleh seorang individu yang dirahsiakan identitinya. Ekoran itu, Shahrul telah dikritik dan dikutuk teruk orang ramai. Rata-rata komen peminat tidak senang dengan tindakan tersebut dan meminta Mat Yo agar menceraikannya.

Kemarahan isteri bekas penyerang Kelantan itu dikatakan berpunca daripada tindakan seorang pengawal keselamatan menegurnya kerana meletakkan kenderaan di tempat yang salah. Untuk lebih jelas dan lanjut korang saksikan sendiri

Bila dah senang tu janganlah tindas orang susah. Biarpun awak tu kaya, janganlah nak sombong.. Hormatlah orang yang lebih berusia dari kita.. Yang Dayus tu bukanlah pakcik ni tapi laki ko la yang dayus!! Yang Mat yo ni pun satu, dah tengok kelakuan bini macam tu, tu pun nak berdiam diri..?? Taulah korang tu kaya.. Tapi kaya cuma didunia sahaja.. Kekayaan tu tidak boleh dibawa masuk ke dalam kubur.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...