Halaman

Malaysia's Blogs and Websites Ranking

Rabu, September 11, 2013

Alexander Buttner bakal di beri banyak peluang dalam pasukan utama


Alexander Buttner


Pertahanan Manchester United, Alexander Buttner tidak pasti apa rancangan Patrice Evra untuk beberapa bulan lagi.

Evra telah dikaitkan dengan perpindahan tahun ini dan Buttner mendedahkan dia telah dijamin oleh pengurus David Moyes bahawa dia akan dapat banyak peluang dalam pasukan utama.

"Saya tidak tahu apa yang Evra akan lakukan, itu terpulang kepadanya. Walaupun beliau bebas dari kecederaan dan tidak mengalami pergantungan, saya tetap akan bermain. Moyes telah berjanji kepada saya,"



Patrice Evra


"Pada musim sejuk nanti, saya akan melihat adakah janji-janji ini telah dipenuhi. Kemudian saya akan bercakap dengan kelab, saya tidak takut. Apabila anda melihat banyak kelab mahukan saya, saya tidak perlu bimbang apa-apa pun."


Erm.. Bagi pandangan aku sendiri bagilah peluang sama rata sesama pemain untuk beraksi.. Kalau selalu sangat kena simpan buat jeruk pun tak boleh juga. Baik lepaskan sahaja diorang pergi ke kelab yang memerlukan khidmat mereka. Terlalu ramai pemain star pun tidak boleh juga. Pening kepala .. Haishh... Apa-apa pun kepada para peminat MU jom laungkan beramai ramai Glory glory Man United... :D

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...