Halaman

Malaysia's Blogs and Websites Ranking

Jumaat, September 20, 2013

MUDAHNYA DAPAT RM300 RIBU!! WoW..... BESTNYA....!!!



Salam jumaat semua.. korang apa khabar..?? sihat.. Terima kasih kerana terus mengunjungi laman blog aku ni yang tidaklah sehebat mana pun. Tanpa korang siapalah aku.. :)

Semalam aku dapat satu email kononnya dari  syarikat penerbangan Airasia. Baca punya baca... wowww... Aku berjaya mendapat loteri sebanyak RM300 Ribu... Oh yeahhhh bestnyaaa... Terima kasih kerana memilih email aku nie... yessssssss.........!!!





Semua orang perlukan duit.. Disebabkan email yang macam inilah, dah ramai orang di luar sana mudah tertipu jika tidak membaca dan periksa terlebih dahulu email tersebut datangnya dari pihak mana. Selalunya orang yang menipu ni bukannya pandai sangat pun. Diorang mungkin pakar komputer tapi diorang ni sebenarnya buduh juga.. Kenapa aku cakap macam tu...?? hehehe kalau nak tahu email ni betul atau tidak sila teliti kesalahan yang diorang buat..


Tanda 300 ribu tu saja aku nak kasi tunjuk kat korang.. hehehe.. :P .. Korang tengoklah.. Adakah patut Pegawai Penjaga..?? Apa tue..?? Sekuriti ka yang diorang maksudkan tu..?? hahaha.. Email pun diorang bg yang ntah apa-apa... selepas tu dah bagi surat dalam bahasa melayu tiba-tiba ada juga terselit  bahasa omputih.. Auchhh.. i dont know sepiking omputih.." 
Kalau korang pernah dapat email-email macam ni, PLZ!!.. Jangan Layan.. Ni lah caranya diorang ambil data pribadi kita dan seterusnya mereka dengan senang hati CURI duit kita.. 

p/s: aku bagi sedekah ja la duit 300 ribu tu kat korang :P


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...