Halaman

Malaysia's Blogs and Websites Ranking

Selasa, Julai 30, 2013

BO BO HO DAN SHI XIAO LONG



Bo Bo Ho kiut je muka dia

Korang semua masih ingat lagi tak wajah Bo Bo Ho? Ala... pelakon budak comel yang pernah memegang watak penting jugalah dalam filem kungfu..
Ermm.. yang selalu dengan sorang lagi kawan dia tue.. Shi Xiao Long... Bo Bo Ho yang mempunyai nama sebenar Hao Shaowen ini diterima di Department of Transportation Management of Taiwan 's Tamkang University. Sebelum dapat membayar wang universiti, Hao Shaowen bekerja di kedai ais krim. Kesianlah pula seorang pelakon yang dahulunya cukup mencuit hati kita terpaksa berhempas pulas mencari duit untuk membayar yuran di universiti. Jom kita lihat bersama-sama bagaimana wajah Bo Bo Hoketika ini, yang dulunya Gemuk dan comel itu .. Adakah mukanya sama seperti dahulu..??


Gandingan mantap sewaktu berlakon cerita kungfu dahulu


Gambar terkini Bo Bo Ho

Hao Shaowen (Bo Bo Ho) masih single buat masa ini, apabila ditanya apakah dia merasa iri hati terhadap gandingan lamanya , Shi Xiaolong, ?, Dia hanya menjawab dia tidak cemburu, dan dia tak akan jadi pelakon lagi. Shi Xialong masih lagi aktif berlakon setelah menamatkan pengajiannya di amerika.

masih ingat kan, kawan nya yg satu lg yg ini?


Setelah lima tahun belajar di Professional Children 's School, Shi Xiao Long (Aston Chen), 20, telah lulus dari The New York College, Jun 2008, dan telah kembali ke China.Shi Xiao Long menampilkan wushu dalam saat pesta konvekasyen, akan Soon Shi Xiao Long akan melakukan action thriller (Huo Xian Zhui Zong) untuk CCTV Movie Channel. Project ini mengambil masa di tahun 1930 Shanghai, dan Shi Xiao Long akan menjadi polis Trainee. Pastinya, Shi Xiao Long berkeinginan untuk menembusi pasaran Hollywood.


gambar terkini Shi Xiao Long



gandingan lama

Kesian pula budak Bo Bo Ho nie..Dahulunya pelakon ini pernah di minati ramai dan kini peminat sudah mula melupakan Bo Bo Ho...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...